Mother’s Day – Γιορτή της Μητέρας

Παραγωγή: ΗΠΑ – 2016 

Διάρκεια: 118 λεπτά

Είδος: Κομεντί

Βαθμολογία: * *

Σκηνοθεσία: Garry Marshall

Πρωταγωνιστούν: Jennifer Aniston, Julia Roberts, Kate Hudson, Jason Sudeikis, Timothy Olyphant, Britt Robertson, Jon Lovitz, Margo Martindale, Shay Mitchell, Jack Whitehall, Sarah Chalke, Loni Love, Cameron Esposito, Aasif Mandvi, Lucy Walsh, Sandra Taylor και βέβαια ο...Hector Elizondo.

Υπόθεση: Καθώς πλησιάζει η Γιορτή της Μητέρας, πέντε μητέρες που εκ πρώτης όψεως δεν έχουν και πολλά κοινά πρέπει να αντιμετωπίσουν πολλά και φλέγοντα θέματα. Η χωρισμένη Σάντι να αποδεχθεί το γεγονός ότι ο πρώην άντρας της ξαναπαντρεύτηκε με μια πιτσιρίκα την οποία συμπαθούν, προς μεγάλη της ταραχή, οι δύο ανήλικοι γιοι της. Η πλούσια και διάσημη τηλεπερσόνα Μιράντα να αντιμετωπίσει τα λάθη του παρελθόντος της. Η νεαρή μητέρα Κριστίν να ξεπεράσει τα παιδικά της τραύματα και να δεχθεί να παντρευτεί τον πατέρα του παιδιού της. Η Τζέσι και η αδελφή της να αντιμετωπίσουν τους συντηρητικούς επαρχιώτες γονείς τους που έρχονται ξαφνικά απρόσκλητοι και βρίσκουν τη μια παντρεμένη με Ινδοαμερικανό και την άλλη με γυναίκα! Γύρω τους χήροι, ζωντόχηροι και ζόρικα παιδιά έχουν κι αυτοί τα δικά τους θέματα. Αλλά.. ε! Πρόκειται για ταινία του Γκάρι Μάρσαλ και όλα θα λυθούν ωραία και καλά και η μητρότητα θα εορτασθεί όπως της αρμόζει.

Ο 82χρονος πλέον δημιουργός της Pretty Woman επιστρέφει στην καρέκλα του σκηνοθέτη για να «κλείσει» την εορταστική τριλογία του πέντε σχεδόν χρόνια μετά το New Year’s Eve του 2011. Ένας Χολιγουντιανός θρύλος πια, φημισμένος για την επιτυχημένη καθοδήγηση γυναικών ηθοποιών αλλά και το υπέροχο «οικογενειακό» κλίμα που επικρατεί στα γυρίσματα των ταινιών του και αντανακλάται στη φρεσκάδα των ερμηνειών. Από την άλλη βέβαια, το αμερικάνικο κιτς βασιλεύει στις ιστορίες του, οδηγώντας τον στην προηγούμενη ταινία του στα χρυσά βατόμουρα!

Εδώ κάνει μια προσπάθεια εκσυγχρονισμού της κωμικής του φλέβας και του ηθογραφικού περιεχομένου των ταινιών του, προσθέτοντας ομόφυλα ζευγάρια και gay friendly κωμικά gags, που θεωρητικά εμφυσούν φρέσκο αέρα στις sitcom καταβολές της θεματολογίας του. Κάτι που, μάλλον, το σύγχρονο-όλο και πιο συντηρητικό Αμερικάνικο κοινό-δεν πρόκειται να καταπιεί εύκολα. Εξάλλου τι να πει κι αυτός, ένας εκπρόσωπος της ας πούμε προοδευτικής Αμερικής του περασμένου αιώνα, στην κυνική και σκληρή εποχή μας που έχει βιώσει και ξεπεράσει πιο ζόρικα παρεμφερή θεάματα όπως οι τηλεοπτικές «Νοικοκυρές σε απόγνωση».

Βλέπεται πάντως ευχάριστα, χωρίς πολλές απαιτήσεις και θα έλεγα ότι έχει ιδιαίτερη σημασία για το Ελληνικό κοινό που, στην δεινή κατάσταση υποβάθμισης στην οποία έχει οδηγηθεί, έχει αρχίσει να αναπολεί την εποχή της «Μεσαίας Τάξης» και των τετριμμένων προβλημάτων της που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά όλου του έργου του κυρίου Μάρσαλ. Και μιλώντας για ραχοκοκαλιά, δε μπορούμε να μην επισημάνουμε ότι η Τζένιφερ Άνιστον συνεχίζει να ομορφαίνει όσο μεγαλώνει! Εξάλλου ότι περούκα και να της φορέσουν, το πλατύ χαμόγελο της Τζούλια Ρόμπερτς συνεχίζει να μαγνητίζει το παγκόσμιο κοινό ενώ ο Έκτορ Ελιζόντο είναι και πάλι στο πλευρό της, όπως σε όλες τις ταινίες του Μάρσαλ.

Διανομή: Tanweer

Στις αίθουσες από 01.05.16