Warcraft – Warcraft: Η Σύγκρουση δύο κόσμων (και σε 3D)

Παραγωγή: ΗΠΑ/Καναδάς/Κίνα – 2016 

Διάρκεια: 123 λεπτά

Είδος: Περιπέτεια Φαντασίας

Βαθμολογία: * *

Σκηνοθεσία: Duncan Jones

Πρωταγωνιστούν: Travis Fimmel, Paula Patton Ben Foster, Dominic Cooper, Toby Kebbell, Ben Schnetzer Robert Kazinsky, Clancy Brown, Daniel Wu, Ruth Negga, Anna Galvin, Callum Keith Rennie, Burkely Duffield, Ryan Robbins.

Υπόθεση: Το ειρηνικό βασίλειο του Άζεροθ, δέχεται την επίθεση από άλλη διάσταση των τρομερών Όρκ πολεμιστών που εγκαταλείπουν την ετοιμοθάνατη πατρίδα τους για να αποικήσουν μια άλλη. Καθώς ανοίγει η πύλη που ενώνει τους δύο κόσμους, ο ένας στρατός αντιμετωπίζει την πιθανότητα μιας καταστροφής κι ο άλλος της ολοκληρωτικής εξαφάνισης. Αρχίζει έτσι μια εντυπωσιακή επική ιστορία δύναμης και θυσίας όπου ο πόλεμος έχει πολλά πρόσωπα, και που ο καθένας παλεύει για κάτι.

Ο Ντάνκαν Τζόουνς, γιος του Μπόουι, ξεκίνησε με καλλιτεχνικές περγαμηνές και BAFTA την καριέρα του με το sci fi Moon. Έκτοτε αυτή η καριέρα δεν πήγε και πουθενά… Τελευταία λοιπόν και δηλώνοντας φανατικός παίκτης του Warcraft ανέλαβε τη σκηνοθεσία της κινηματογραφικής μεταφοράς του παιγνιδιού. Ο θαυμασμός για το παιγνίδι δεν είναι αρκετός για να κάνει καλές ταινίες όμως. Αγαπώντας πολύ παιγνίδι και χαρακτήρες οι δημιουργοί της ταινίας φαίνεται να μην ξέρουν τι να βγάλουν και τι να αφήσουν προκαλώντας έτσι συχνά σύγχυση στο μέσο ανυποψίαστο θεατή και καταστρέφοντας τον αφηγηματικό ρυθμό. Υπάρχουν στιγμές που χάνει η μάνα το παιδί (και κυριολεκτικά). Υπάρχουν χαρακτήρες αδούλευτοι και σχηματικοί, υπάρχει όμως και μια αίσθηση του επικού α λα Κόναν ο βάρβαρος και Άρχοντας των Δακτυλιδιών (ξυστά απέξω) και βέβαια πολλά ψηφιακά εφέ, τρισδιάστατη τεχνολογία και μπόλικη φαντασία. Οι φανατικοί παίκτες του παιγνιδιού δεν θα πλήξουν καθόλου!

 

Και μερικά trivia

•          Η θεαματική αυτή ταινία είναι η πρώτη μεταφορά στον κινηματογράφο του δημοφιλέστατου, παγκοσμίως, παιχνιδιού ρόλων (MMORPG) Warcraft που θα ικανοποιήσει απόλυτα τόσο τους φανατικούς παίκτες όσο και το κοινό των επικών ταινιών φαντασίας. Από την πρώτη σύλληψή του μέχρι σήμερα πάνω από 100 εκατομμύρια παίκτες έχουν παίξει το παιχνίδι. H Blizzard Entertainment το 1994 έβγαλε το Warcraft: Orcs and Humans κι από εκεί και μετά, κάθε νέο «κεφάλαιο» Warcraft II Tides of Darkness, Warcraft III: Reign of Chaos ήταν ένα «γεγονός». Το τέταρτο κεφάλαιο, όμως, το World of Warcraft ήταν αυτό που άλλαξε τον χάρτη στο είδος. Το 2004 που κυκλοφόρησε από την Blizzard ως MMORPG αμέτρητοι παίκτες, ανά τον κόσμο, μπορούσαν να παίξουν το παιχνίδι ταυτόχρονα με άλλους, σε όλα τα μήκη και πλάτη του κόσμου. Λογικά, λοιπόν, κατέκτησε μια θέση μεταξύ των  10 καλύτερων MMORPG παιχνιδιών, παγκοσμίως. Ακολούθησαν άλλες πέντε επεκτάσεις, μέχρι σήμερα.

•          Το 2006 η Legendary Pictures απέκτησε τα δικαιώματα για την ταινία και ξεκίνησε η συνεργασία της με την Blizzard Entertainment για τη μεταφορά στη μεγάλη οθόνη. Σχεδόν επί δέκα χρόνια  ο Τσαρλς Λέβιτ επεξεργάστηκε τη μοναδική ιστορία του Warcraft σε σενάριο που αφηγείται την ιστορία από την αρχή (για να αφορά τους πάντες), με έναν ολοκαίνουργιο ήρωα να κάνει την εμφάνισή του. Το 2013 ο Ντάνκαν Τζόουνς ανακοινώθηκε πως αναλαμβάνει τη σκηνοθεσία και η δική του συμμετοχή συμπλήρωσε τα όποια «κενά» του σεναρίου. Συγκεκριμένα, ο Ντάνκαν, λάτρης των παιχνιδιών, συνέλαβε την ιδέα πως, αφού κάθε παίκτης μπορεί να διαλέξει πλευρά, η ιστορία πρέπει να παρουσιάζεται από την οπτική και των δύο, και των καλών και των κακών, ώστε ο θεατής να διαλέγει πλευρά.

Διανομή: UIP

Στις αίθουσες από 09.06.16