Cookies στο
Grand Magazine

To Grand Magazine χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Για να συνεχίστε να χρησιμοποιείτε το site, παρακαλούμε επιτρέψτε τα cookies, αλλιώς μπορείτε να ανατρέξετε σε οδηγίες του browser σας για το πως θα τα αποκλείσετε.
Επιτρέπω τα Cookies
CinemaΑ΄Προβολή με τον Τάσο Ντερτιλή

Que Dios nos Perdone – Κανείς δεν μπορεί να μας σώσει
Ο Φίντσερ του Zodiac αφήνει βαριά ίχνη πάνω σ αυτό το εκρηκτικά βίαιο θρίλερ που στοιχειώνει η σαρωτική παρουσία του βραβευμένου με Goya Ρομπέρτο Άλαμο. Must!

Παραγωγή: Ισπανία – 2016 

Διάρκεια: 127 λεπτά 

Βαθμολογία: * * * ½ 

Είδος: Αστυνομικό Θρίλερ 

Σκηνοθεσία: Rodrigo Sorogoyen 

Πρωταγωνιστούν: Antonio de la Torre, Roberto Álamo, Javier Pereira, Luis Zahera, Raúl Prieto, María de Nati, María Ballesteros, José Luis García-Perez, Mónica López, Rocío Muñoz-Cobo. 

Υπόθεση: Μαδρίτη, Αύγουστος του 2011. Ενάμιση εκατομμύριο πιστοί περιμένουν μέσα στον καύσωνα την επίσκεψη του Πάπα σε μια πρωτεύουσα-φρούριο που επιτηρείται άγρυπνα από δυνάμεις ασφαλείας. Αυτή η πανηγυρική ατμόσφαιρα διακόπτεται βίαια από μια σειρά περιστατικών καθώς ηλικιωμένες γυναίκες βρίσκονται δολοφονημένες με εμφανή σημάδια σεξουαλικής επίθεσης. Δύο ντετέκτιβ, τους οποίους κανείς δεν θέλει ως συνεργάτες, αναγκάζονται να συνεργαστούν μεταξύ τους στην περίεργη αυτή υπόθεση, την οποία έχουν λάβει εντολή να εξιχνιάσουν το συντομότερο αλλά με απόλυτη μυστικότητα. Το ανθρωποκυνηγητό που εξαπολύουν όμως κάθε άλλο παρά διακριτικό είναι και οι επιδράσεις του στον ψυχισμό τους θα είναι καταλυτικές.

Ο Θεός να μας συγχωρέσει! Ο πρωτότυπος τίτλος της ταινίας καλύπτει όλους τους χαρακτήρες της. Θύτες, θύματα και serial killers. Μια αστυνομική ιστορία βίας και εγκλημάτων, με εμφανείς στυλιστικές επιρροές από τον Ντέιβιντ Φίντσερ, μετατρέπεται σταδιακά σε κάτι παραπάνω, ακόμη πιο πολύπλοκο και σκοτεινό. Μια κριτική της εγγενούς βίας της Ισπανικής κοινωνίας, άρρητα συνυφασμένης με τα εκ του Καθολικισμού εκπορευόμενα ψυχολογικά τραύματα που μετατρέπουν τους πάντες σε δυνάμει εγκληματίες. Γιατί και η βία του ψυχολογικά διεστραμμένου δολοφόνου και η βία του φαλλοκράτη και εγωπαθή αστυνομικού είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος και ο κόσμος είναι μια ζούγκλα τιμωρίας των αμαρτιών που δεν θα υπήρχαν αν δεν ορίζονταν ως τέτοιες από την καθολική ιδεολογία.

Το Ισπανικό σινεμά, μετά το Μικρό Νησί, αρχίζει και αποκτά μια «ειδίκευση» στις διεστραμμένες αστυνομικές πλοκές που φέρνουν τον θεατή στην άκρη του καθίσματος. Ας αρχίσουμε λοιπόν να μαθαίνουμε Ισπανικά και να θυμόμαστε ονόματα νέων δημιουργών όπως εδώ ο σκηνοθέτης και συνσεναριογράφος Ροντρίγκο Σορογκόγιεν που θα μας απασχολήσουν αρκετά στο μέλλον. Αλλά και ηθοποιών όπως ο υπέροχος Αντόνιο Ντε Λα Τόρε (Η οργή ενός υπομονετικού ανθρώπου) και ο σαρωτικός Ρομπέρτο Άλαμο. 

Διανομή: Rosebud.21 σε συνεργασία με τη Seven Films

Στις αίθουσες από 10.08.17

 

Βαθμολογήστε:
Βαθμολογία: 0/5