Cookies στο
Grand Magazine

To Grand Magazine χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Για να συνεχίστε να χρησιμοποιείτε το site, παρακαλούμε επιτρέψτε τα cookies, αλλιώς μπορείτε να ανατρέξετε σε οδηγίες του browser σας για το πως θα τα αποκλείσετε.
Επιτρέπω τα Cookies
CinemaΑ΄Προβολή με τον Τάσο Ντερτιλή

Las Hijas de Abril – Η Κόρη της Απρίλ
Συνδυασμός ψυχολογικού δράματος και λατινοαμερικάνικης σαπουνόπερας που πέφτει ανάμεσα στις 2 καλλιτεχνικές βάρκες που πατάει.

Παραγωγή: Μεξικό – 2017

Διάρκεια: 103 λεπτά

Βαθμολογία: * *   

Είδος: Δράμα 

Σκηνοθεσία: Michel Franco

Πρωταγωνιστούν: Emma Suárez, Ana Valeria Becerril, Enrique Arrizon, Joanna Larequi, Hernán Mendoza.

Υπόθεση: Στο τουριστικό θέρετρο του Πουέρτο Βαγιάρτα ζει η 17χρονη Βαλέρια που είναι έγκυος, μαζί με τη μεγαλύτερη αδελφή της Κλάρα, παχουλή και εμφανώς πάσχουσα από κατάθλιψη. Η Βαλέρια δεν θέλει να μάθει για την εγκυμοσύνη η (Ισπανίδα) μητέρα της η Απρίλ, με την οποία έχουν αποξενωθεί από καιρό, όμως η Κλάρα φοβούμενη την ευθύνη και τα έξοδα προτιμά να τηλεφωνήσει στη μητέρα τους. Η Απρίλ καταφθάνει χαρούμενη που θα ξαναδεί τις κόρες της ωστόσο δεν αργεί να αποκαλυφθεί ο λόγος που η Βαλέρια δεν ήθελε να τη δει…

Η νέα ταινία του Μισέλ Φράνκο, του μινιμαλιστή δημιουργού του Chronic και του Μετά τη Λουσία, επιχειρεί να μεταφυτεύσει το διεισδυτικό βλέμμα του στις σκοτεινές γωνιές του κοινωνικού ιστού, στο κλίμα των μεξικάνικων telenovelas. Το αποτέλεσμα είναι ένα άνισο υβρίδιο ψυχολογικού θρίλερ και μελοδράματος το οποίο μοιάζει τεχνητό και ενίοτε άψυχο. Η πλοκή της ταινίας θα μπορούσε όντως να δώσεi μια υπερεπιτυχημένη telenovela αν δεν της ροκάνιζε το κλαδί το αποστασιοποιημένο βλέμμα του σκηνοθέτη αλλά και κάποιες αδιευκρίνιστες ή και παρεξηγίσιμες για μη Μεξικάνους θεατές πτυχές της ιστορίας. Όπως πχ γιατί να είναι μια ξένη η μητέρα των κοριτσιών, μια Ισπανίδα; Και ο απών πατέρας;

Η πρωταγωνίστρια του Αλμοδόβαρ στη Χουλιέτα, η πανέμορφη και πολυβραβευμένη Έμμα Σουάρεζ αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις ως πολυδιάστατη και αντιφατική Απρίλ ενώ οι υπόλοιποι χαρακτήρες φωτίζονται πολύ λιγότερο, με τα κίνητρά τους να παραμένουν λίγομ πολύ θολά και αδιευκρίνιστα. Παρά τη φωτογένεια του τοπίου οι χαρακτήρες του Φράνκο παραμένουν εγκλωβισμένοι σε ένα σκοτεινό και αδιέξοδο ψυχολογικό μονοπάτι σε όλη σχεδόν τη διάρκεια του έργου μέχρι να έρθει το λυτρωτικό φινάλε.

Όχι ακριβώς η μέση αποδεκτή ιδέα για το τι εστί μητρότητα, η ταινία θα μπορούσε να είναι μια αλληγορία. Μόνο όμως ο Μισέλ Φράνκο το ξέρει αυτό...

Η ταινία τιμήθηκε με το Βραβείο Επιτροπής στο τμήμα Ένα Κάποιο Βλέμμα, 70ο Φεστιβάλ Καννών.

Διανομή: Weird Wave

Στις αίθουσες από 15.02.18 

 

 

Βαθμολογήστε:
Βαθμολογία: 0/5