Mamá se fue de viaje – 10 Μέρες Χωρίς τη Μαμά

Παραγωγή: Αργεντινή - 2017 

Διάρκεια: 99 λεπτά 

Είδος: Κωμωδία 

Βαθμολογία: * ½ 

Σκηνοθεσία: Ariel Winograd 

Πρωταγωνιστούν: Diego Peretti, Carla Peterson, Martín Lacour, Agustina Cabo, Julián Baz,  Lorenzo Winograd, Pilar Gamboa, Guillermo Arengo, Martín Piroyansky, Maruja Bustamante. 

Υπόθεση: Ο Βίκτορ και η Βέρα είναι παντρεμένοι εδώ και 20 χρόνια και έχουν 4 παιδιά, τους έφηβους Μπρούνο και Λάρα τον μικρό Τάτο και τον 2χρονο Λόλο. Ο Βίκτορ, αφοσιωμένο στέλεχος μεγάλης εταιρείας, δεν συμμετέχει καθόλου στις οικογενειακές υποθέσεις, αφήνοντας τη γυναίκα του να τα έχει αναλάβει όλα. Και μάλιστα την ζηλεύει γιατί πιστεύει ότι έχει άφθονο χρόνο να κάνει ό,τι θέλει. Η Βέρα, δικηγόρος που έχει αφήσει την εξάσκηση του επαγγέλματος προκειμένου να αφοσιωθεί στο σπίτι και τα παιδιά, έχει φθάσει στα όριά της από την κούραση και συνειδητοποιώντας την αδιαφορία του άντρα της, αποφασίζει να κάνει το μεγάλο βήμα. Μια ωραία πρωία ανακοινώνει σε όλους ότι τα μαζεύει και φεύγει για 10ήμερες διακοπές στο Περού. Μόνη! Ο Βίκτορ τώρα είναι αναγκασμένος να αντιμετωπίσει όλα όσα νόμιζε ότι ήταν παιχνιδάκι. Και βέβαια αποδεικνύεται όχι απλά ανίκανος να τα βγάλει πέρα αλλά σχεδόν καταστροφικός. Θα είναι οι πιο εφιαλτικές 10 μέρες της ζωής του. 

Αμερική είναι το Χόλιγουντ, Αμερική και η Αργεντινή. Ε και; Το μόνο που συνδέει το γνήσιο πακέτο χολιγουντιανής κωμωδίας για όλη την οικογένεια (άσχετα με την καλλιτεχνική του ποιότητα) με αυτή την αργεντίνικη κωμωδία οικογενειακών ανταγωνισμών είναι η ούγια που γράφει Διανομή Walt Disney. Διότι κατά τα λοιπά έχουμε να κάνουμε με μια τυπική μεσοαστική οικογένεια των Προαστείων (του Μπουένος Άίρες;) που προσπαθεί απεγνωσμένα να υποδυθεί μια τυπική μεσοαστική οικογένεια της Καλιφόρνια σε καταστάσεις που μοιάζουν να ομογενοποιούν το λατινικό ταμπεραμέντο με τη «χαζομάρα» των γκρίνγκος. Το θέαμα του μονίμως συνοφρυωμένου μέχρι απελπισίας Βίκτορ κάθε άλλο πάρα το γέλιο προκαλεί, μάλλον τον οίκτο για την ανικανότητά του να αναλάβει τις ευθύνες του τόσο στο σπίτι όσο και στη δουλειά του. Όσο για τα παιδιά, μοιάζουν να έχουν μπερδέψει την εφηβική ηλικία με την αδιαφορία μέχρι αφασίας για το τι συμβαίνει γύρω τους. Κοντολογίς έχουμε να κάνουμε όχι με μια αστεία αλλά με μια αντιπαθητική οικογένεια η καταστροφική κατάληξη της οποίας μας δηλώνεται εξ αρχής. Τώρα το πώς αυτή η όχι και τόσο αστεία ιστορία ανδρικής κοινωνικής ανικανότητας κατάφερε να μαζέψει 2μιση εκατομμύρια Αργεντίνους θεατές μόνο ο σκηνοθέτης Άριελ Βίνογκραντ το γνωρίζει. Ένας σκηνοθέτης που μάλλον έχει το ταμιακό κοκαλάκι της νυχτερίδας. Εκτός αν πήγαν να το δουν όλες οι μαμάδες για να διασκεδάσουν βλέποντας πόσο άχρηστοι μπορούν να γίνουν οι άνδρες τους όταν χρειαστεί να αναλάβουν το δικό τους ρόλο. 

Διανομή: Neo Films με τη συνεργασία της Feelgood Entertainment 

Στις αίθουσες από 14.06.18