60ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση

 

Επιστρέφει για τρίτη χρονιά το καλοκαιρινό σεμινάριο του τμήματος Αγορά του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, το οποίο πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου. Το Φεστιβάλ προσκαλεί όλους τους επαγγελματίες του κινηματογραφικού χώρου για μια «Βουτιά στην παρουσίαση και στρατηγική προώθησης μιας ταινίας» την επόμενη Τετάρτη 19 Ιουνίου 2019 στο Ινστιτούτο Γκαίτε της Αθήνας. 

Το σεμινάριο θα εστιάσει στην οπτική ταυτότητα, στον ρόλο των social media και στους διαφορετικούς τρόπους προώθησης μιας ταινίας. Η συμμετοχή θα είναι δωρεάν με απαραίτητη την δήλωση το αργότερο έως την Πέμπτη 13 Ιουνίου 2019. Ειδικότερα: 

Α΄ Μέρος: Social Media και οπτική ταυτότητα

Στο πρώτο μέρος θα συζητηθεί ο ρόλος της αφίσας και των social media κατά την ανάπτυξη, αλλά και προώθηση μιας κινηματογραφικής ταινίας. Θα μιλήσουν για τη δική τους εμπειρία και θα δώσουν χρηστικές συμβουλές οι: Βασίλης Μαρματάκης (γραφίστας, σταθερός συνεργάτης στις ταινίες του Γιώργου Λάνθιμου και άλλων), Μπάμπης Μακρίδης (σκηνοθέτης, Οίκτος, L), Άσπα Παπαδημητρίου και Βάλια Παπαδημητρίου (digital agents, 7indigo new media). 

Β΄ Μέρος: Στρατηγική προώθησης ταινιών

Πώς σχεδιάζω τη στρατηγική προώθησης της ταινίας μου, η οποία κάνει πρεμιέρα σε ένα φεστιβάλ; Oι δυνατότητες προώθησης είναι πολλές και σας δίνουν την ευκαιρία να κάνετε τη διαφορά, επιλέγοντας τη σωστή στρατηγική ανάλογα με το φεστιβάλ στο οποίο θα συμμετάσχετε. Θα μιλήσουν οι: Μαρία Δρανδάκη (παραγωγός, Homemade Films, Το θαύμα της θάλασσας των Σαργασσών, Η δουλειά της κ.ά.), Δανάη Ανεζάκη (συντονίστρια Cinedoc) και Κωνσταντίνος Αϊβαλιώτης (διευθυντής προώθησης - Hellas Film του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου). 

Εξάλλου με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 11 Ιουνίου 2019 και η παρουσίαση της μεγάλης έρευνας του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, «Ταινίες για παιδιά στη Νοτιοανατολική Ευρώπη: Η κατάσταση των πραγμάτων». Η παρουσίαση έγινε στη 2η διοργάνωση Fest of Fests στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης και τα αποτελέσματα της έρευνας έχουν αναρτηθεί στο site του Φεστιβάλ. 

Όσον αφορά το ελληνικό σινεμά, αναμένεται να πρωταγωνιστήσει και στη φετινή διοργάνωση. Έχει ήδη ξεκινήσει η διαδικασία για την κατάθεση ταινιών που θα διαρκέσει μέχρι τη Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2019. Οι δράσεις που ήδη έχουν καθιερωθεί -μεταξύ άλλων, το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου και οι υπηρεσίες networking- συνεχίζονται και φέτος ενισχυμένες, αναβαθμίζοντας την παρουσία των ελληνικών ταινιών στο φεστιβάλ. Οι δράσεις αυτές προσκαλούν τους Έλληνες δημιουργούς να αξιοποιήσουν τις δομές που τους προσφέρει ο θεσμός, συμπεριλαμβανομένων και των αναπτυξιακών σκελών του τμήματος της Αγοράς. 

Στην επίσημη ιστοσελίδα του φεστιβάλ www.filmfestival.gr είναι διαθέσιμος ο κανονισμός διεξαγωγής του Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου, καθώς και η σχετική αίτηση συμμετοχής ελληνικών ταινιών. 

ΙΝΦΟ

Σεμινάριο «Βουτιά στην παρουσίαση και στρατηγική προώθησης μιας ταινίας»

Τετάρτη 19 Ιουνίου 2019

Ινστιτούτο Γκαίτε

Ομήρου 14-16, Μετρό στάση Πανεπιστήμιο. 

Το Πρόγραμμα

Προσέλευση: 10:00

- Α΄ μέρος: 10:30 – 13:00 (με διάλειμμα)

- Διάλειμμα

- Β΄ μέρος: 14:30 – 17:00 (με διάλειμμα)

-18:00 Cocktail Meet & Greet με επαγγελματίες του κινηματογραφικού χώρου. 

Πληροφορίες / διευκρινίσεις στο e-mail [email protected] 

Κλείνοντας να σημειώσουμε ότι εδώ και λίγες ημέρες πραγματοποιήθηκε αλλαγή σκυτάλης στο ελληνικό και ξένο γραφείο Τύπου του Φεστιβάλ. Την θέση της πολύ αγαπητής Αλεξάνδρας Κόλλια που αποχώρησε ανέλαβε η γνωστή και έμπειρη δημοσιογράφος και κριτικός κινηματογράφου Αγγελική Στελλάκη ([email protected]). Της ευχόμαστε κάθε επιτυχία και από την νέα θέση της στην απέναντι πλέον πλευρά της αίθουσας ενημέρωσης του Τύπου!