Baywatch

Παραγωγή: ΗΠΑ – 2017 

Διάρκεια: 116 λεπτά 

Βαθμολογία: ½ 

Είδος: Αστυνομική Κωμική Περιπέτεια 

Σκηνοθεσία: Seth Gordon 

Πρωταγωνιστούν: Dwayne Johnson, Zac Efron, Priyanka Chopra, Alexandra Daddario, Kelly Rohrbach, Ilfenesh Hadera, Jon Bass, Yahya Abdul-Mateen II, Hannibal Buress, Rob Huebel, Oscar Nuñez και οι David Hasselhoff και Pamela Anderson. 

Υπόθεση: Ο ναυαγοσώστης Μιτς Μπιουκάνον (Ντουέιν Τζόνσον) και η ομάδα του αναλαμβάνουν, εκτός από τη φύλαξη της παραλίας, την εκπαίδευση νεοσύλλεκτων ναυαγοσωστών. Όταν καταφθάνει ένας πρώην ολυμπιονίκης κολύμβησης, ο ιδιότροπος και απείθαρχος Ματ Μπρόντι (Ζακ Έφρον), με εντολή να ενταχθεί στην ομάδα, ο Μιτς δεν τον βλέπει με καλό μάτι και η συνεργασία τους είναι επεισοδιακή. Όμως τελικά, αναγκάζονται να συνεργαστούν στενά προκειμένου να ξεσκεπάσουν μια εγκληματική οργάνωση που διακινεί ναρκωτικά και σπέρνει πτώματα, απειλώντας το μέλλον της παραλίας τους.

Με σήμα κατατεθέν τα κόκκινα μαγιό και τα slow motion πλάνα του στήθους της Πάμελα Άντερσον, το Baywatch ήταν για την τηλεόραση των 90s ένα τηλεοπτικό ραντεβού με ήλιο, θάλασσα, σερφ και καλογυμνασμένους κοιλιακούς, διανθισμένο με μια υποτυπώδη αστυνομική ίντριγκα και μπόλικα ανέκδοτα της παρέας. Άκακη και αρκετά κιτς διασκέδαση για το νεανικό κυρίως κοινό.

Δυο δεκαετίες αργότερα ο κόσμος είναι εντελώς διαφορετικός, οι Pin ups με τα πλαστικά στήθη και το ελάχιστο μυαλό είναι παρελθόν και το mainstream χιούμορ είναι πιο εγκεφαλικό και σαρκαστικό. Κάτι που ουδόλως κατανόησαν οι δημιουργοί αυτής της κινηματογραφικής μεταφοράς, επιχειρώντας μια νοσταλγική ανατύπωση που επιστρέφει στο ύφος και την πλοκή της σειράς με απόλυτη και σοβαρή προσήλωση, κάνοντας κάποιες ελαφρές διαφοροποιήσεις κυρίως στους χαρακτήρες των γυναικών της ομάδας. Το αποτέλεσμα στερείται παντελώς κωμικού ρυθμού, το χιούμορ είναι μπαγιάτικο και η αμερικάνικη εμμονή με τις οικογενειακές αξίες τις οποίες οφείλει να αντιπροσωπεύει η ομάδα του Μιτς, με αυτόν ως πατρική φιγούρα πρότυπο, είναι εκνευριστική. Όσο για την περιβόητη ελευθερία του κινηματογραφικού μέσου να «μιλήσει» με τρόπο πιο πιπεράτο, κάνοντας το θέαμα πιο σύγχρονο και ρεαλιστικό, απλά μένει ανεκμετάλλευτη αφού ο σκηνοθέτης νομίζει ότι βρίσκεται σε τηλεοπτικό πλατό και γυρίζει τον πιλότο κάποιας τηλεοπτικής αναβίωσης.

Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του καστ και κυρίως του αξιολάτρευτου Ντουέιν Τζόνσον, το φιλμ δεν λειτουργεί και όπως ήταν λογικό έφαγε τα μούτρα του στο αμερικάνικο box office  την περασμένη εβδομάδα. Κρίμα τα λεφτά. Σαν ελληνική βιντεοταινία με υψηλά στάνταρ παραγωγής. 

Διανομή: UIP

Στις αίθουσες από 01.06.17