Θερινά σινεμά: #tocinemaseperimenei

 

Μια νέα καμπάνια με τίτλο «ΤΟ ΣΙΝΕΜΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ» συνοδεύει το αναμενόμενο την 1η Ιουνίου άνοιγμα των θερινών κινηματογράφων. Με ιδιαίτερο χιούμορ, όπως εκείνες οι απρόσμενες σινεματικές εμπειρίες και με μπόλικη δημιουργικότητα, όλοι οι φορείς της Ελληνικής κινηματογραφίας ενωμένοι, πήραν την πρωτοβουλία να θυμίσουν στο κοινό ότι οι θερινοί κινηματογράφοι ανοίγουν και θα είναι κοντά τους με νέες και παλιότερες ταινίες, έχοντας φυσικά λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να κάνουν αυτή την εμπειρία όσο πιο ασφαλή γίνεται για όλους.

Όλοι οι φορείς ενωμένοι συμπαρατάχθηκαν για να υπάρξει μια νέα σελίδα στη καινούργια εποχή της κινηματογραφικής αίθουσας, με την υποστήριξη του Athens Film Office του Δήμου Αθηναίων. Εξάλλου, σε αυτή τη νέα εποχή που διανύουμε, πέρα από τις συνεχείς προσπάθειες του κλάδου και την αδιαμφισβήτητη αγάπη του κοινού, απαραίτητο είναι να υπάρξουν άμεσα από την πλευρά του Κράτους εξειδικευμένα μέτρα στήριξης και επιδότησης που θα επιτρέψουν σε αιθουσάρχες, διανομείς, δημιουργούς, τεχνικούς, ηθοποιούς και παραγωγούς να αποτελέσουν μέρος ενός ουσιαστικού κινηματογραφικού σκηνικού, που θα υπάρχει την «επόμενη ημέρα». Ο συγκεκριμένος κλάδος Πολιτισμού χωρίς αυτά, κινδυνεύει να βάλει τίτλους τέλους… 

Λίγα λόγια για την καμπάνια

Ο κινηματογράφος δεν μπορεί ουσιαστικά να υπάρξει χωρίς θεατές. Είναι εκείνοι που θα αποτελέσουν το βασικό συστατικό για να επαναλειτουργήσουν ομαλά φέτος οι αίθουσες, με νέες πολυαναμενόμενες ταινίες και κλασικές επανεκδόσεις. Το concept και την καλλιτεχνική επιμέλεια της όλης καμπάνιας «ΤΟ ΣΙΝΕΜΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ» έχει η Αλέκα Παπαδία, υπεύθυνη για μερικές από τις πλέον βραβευμένες διαφημιστικές ενέργειες που έχουν γίνει στην Ελλάδα, ενώ τη σκηνοθεσία των τηλεοπτικών clips, ανέλαβε ο επίσης βραβευμένος σκηνοθέτης Αργύρης Παπαδημητρόπουλος (Suntan, Wasted Youth, Bank Bang), και την παραγωγή ο Πάνος Παπαχατζής (Αργοναύτες).

Όλοι οι εμπλεκόμενοι, από τους ηθοποιούς, τους σκηνοθέτες, τους παραγωγούς, τους τεχνικούς και τους γραφίστες, μέχρι τους διανομείς και τους ιδιοκτήτες αιθουσών εργάστηκαν αμισθί για να σχεδιαστεί και να υλοποιηθεί η καμπάνια. Κοινός στόχος όλων, να υπερασπιστούν ο καθένας με τον τρόπο που συνέβαλλε, την δουλειά τους, τον πολιτισμό και την εγχώρια κινηματογραφική παραγωγή.

Η καμπάνια περιλαμβάνει τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά spots, καθώς και digital υλικά. 

Από τα γυρίσματα της τηλεοπτικής καμπάνιας

Ταυτότητα καμπάνιας

Μια πρωτοβουλία των:

ΕΝΩΣΗ ΔΙΑΝΟΜΕΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΕΔΙΚΤΕ)

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ (ΣΑΠΟΕ)

ΕΝΩΣΗ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ, ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΕΣΠΕΚ)

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΙΘΟΥΣΑΡΧΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΠΕΑΚ)

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ (KEBE)

ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ (EEN)

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΕΑΚ)

Με την υποστήριξη του Athens Film Office του Δήμου Αθηναίων 

Concept / σενάριο διαφημιστικής καμπάνιας: Αλέκα Παπαδία

Γραφιστική επιμέλεια: Γιώργος Ζάμπας

Η ραδιοφωνική καμπάνια είναι μια ευγενική χορηγία της StraDa Films και του συνεργάτη της, Πέτρου Νιαμονιτάκη (Correct Creative Productions), με τη φιλική συμμετοχή των ηθοποιών: Βασίλης Χαραλαμπόπουλος, Γιάννης Μποσταντζόγλου, Μαρία Σολωμού, Νίκος Ποριώτης, Δήμητρα Παπαδήμα, Πέτρος Λαγούτης, Ρένος Χαραλαμπίδης

Η τηλεοπτική καμπάνια είναι μια ευγενική χορηγία της εταιρείας παραγωγής οπτικοακουστικών έργων ΑΡΓΟΝΑΥΤΕΣ ΑΕ και του ΑΡΓΥΡΗ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ με την υποστήριξη των Feelgood Entertainment A.E., Odeon A.E., Tanweer, Tulip, Cineplexx, Cinemax, Αθήναιον, Athens Film Office

Σκηνοθεσία: Αργύρης Παπαδημητρόπουλος

Παραγωγή: Αργοναύτες ΑΕ 

#tocinemaseperimenei 

Κατεβάστε εδώ και ακούστε τα ραδιοφωνικά spots:

https://we.tl/t-t4utrgzIbM, 

Σύντομα θα ακολουθήσουν και τα τηλεοπτικά clips.