Box Office: Πινόκιο vs Μπαλάντας

 Ο Ρομπέρτο Μπενίνι στον Πινόκιο 

Την τελευταία «φυσιολογική» εβδομάδα της κινηματογραφικής σεζόν είχαν κοπεί 142 χιλιάδες εισιτήρια από 35 ταινίες σε 790 οθόνες. Λίγο πριν κοπεί το νήμα της ζωής των αιθουσών από την καραντίνα του Μαρτίου, τα εισιτήρια του 7ημέρου 05-11.03.20 είχαν πέσει σε 76 χιλιάδες από 710 οθόνες. Και ύστερα σιωπή. Και εξαφάνιση ταινιών και προγραμματισμού. Και οικονομική καταστροφή. Ωστόσο, σχεδόν τρεις μήνες μετά, η ιδιοτυπία της λειτουργίας ανοικτών κινηματογράφων έκανε την Ελλάδα μια από τις πρώτες παγκοσμίως αγορές που πήραν ξανά μπροστά, μαζεύοντας τα κομμάτια μιας σεζόν που εξελισσόταν στην καλύτερη των τελευταίων ετών (φυσικά με την βοήθεια της Ευτυχίας και του Joker).

Με κάποιες νέες ταινίες, με leftovers (δυστυχώς), με επαναλήψεις ταινιών που δεν ολοκλήρωσαν τον κύκλο τους και φυσικά με τις απαραίτητες επανεκδόσεις κλασικών φιλμ, το κύκλωμα ξεκίνησε δειλά να κινείται, με οδηγό της κούρσας ένα τίτλο αναπάντεχο. Η τελευταία ταινία του Γιάννη Οικονομίδη «Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς», που έπεσε πάνω στην καραντίνα μετά από μια βδομάδα προβολής τον Μάρτιο, μοιάζει να παίρνει τη ρεβάνς με sold out προβολές και με ένα σύνολο σχεδόν 19 χιλιάδων θεατών σε δύο εβδομάδες (τρεις με την εβδομάδα του Μαρτίου) προβολής. Ένα μίνι σουξέ, λαμβανομένων υπόψη των μεγεθών αυτή τη στιγμή της αγοράς.

Η Μπαλάντα του Οικονομίδη

Οι διαθέσιμες οθόνες, αρχικά 89, αυξήθηκαν σε 132 αυτό το δεύτερο weekend λειτουργίας στο οποίο την πρώτη θέση κατέλαβε ο αμφιλεγόμενος αλλά εντυπωσιακός Πινόκιο του Ματέο Γκαρόνε με τον δημοφιλή Ρομπέρτο Μπενίνι στο ρόλο του μαστρο-Τζεπέτο. Σχεδόν 5 χιλιάδες θεατές από 24 οθόνες τον έφεραν στην κορυφή ενός weekend στο οποίο κόπηκαν συνολικά σχεδόν 20 χιλιάδες εισιτήρια, όσα σχεδόν είχαν κοπεί σε ολόκληρο το πρώτο 7ήμερο λειτουργίας των θερινών. Στη δεύτερη θέση η Μπαλάντα πρόσθεσε ακόμη 4 χιλιάδες και κάτι θεατές από 19 αίθουσες και συνεχίζει ακάθεκτη.

Σου είπα! Μη με λες Κύριο!

Πιο κάτω τρεις κυρίες του Ευρωπαϊκού σινεμά έφεραν αρκετούς θεατές στις αίθουσες. Η Πενέλοπε Κρουζ στην Αβάνα του Wasp Network, η Κατρίν Ντενέβ που της ευχήθηκαν Happy Birthday και η Ζιλιέτ Μπινός που συνέχισε να μαζεύει κόσμο στο Doubles Vies. Σε λίγες αίθουσες βρήκαν κάποιους θεατές και το cult classic Για όλα φταίει το Γκαζόν αλλά και το ευαίσθητο Ινδικό Μη με λες Κύριο (Sir). Από κει και κάτω επαναλήψεις και η παταγώδης αποτυχία του Βιν Ντίζελ ως Bloodshot σε μια ταινία που δεν έχει κανένα απολύτως μέλλον χωρίς multiplex.

4 νέες ταινίες, 2 κλασικές επανεκδόσεις και μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ειδική κυκλοφορία σε πρώτη προβολή στις θερινές αίθουσες από την Ελληνική πλατφόρμα Cinobo είναι οι προσθήκες που θα ζωντανέψουν λίγο παραπάνω την κίνηση, από μεθαύριο Πέμπτη 18 Ιουνίου.

Παρακάτω ο σχετικός αναλυτικός πίνακας με στοιχεία 4ημέρου:

 

ΤΙΤΛΟΣ

ΔΙΑΝΟΜΗ

ΕΒΔ

Μ.Ο.

W/ND 11-14/6/20

ΣΥΝΟΛΟ ΜΕΧΡΙ 14/6/20

1

PINOCCHIO

ODEON

1

199

4.787

4.787

2

Η ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΤΡΥΠΙΑΣ ΚΑΡΔΙΑΣ

ARGONAUTS

15

231

4.387

18.729

3

WASP NETWORK

ODEON

1

282

3.388

3.388

4

FETE DE FAMILLE (HAPPY BIRTHDAY)

TANWEER

1

169

2.032

2.032

5

DOUBLES VIES (NON FICTION)

WEIRD WAVE

2

146

1.023

5.359

6

GAZON MAUDIT

ROSEBUD21

1

192

958

958

7

SIR

FEELGOOD

1

232

697

697

8

ONWARD

FEELGOOD

15

80

477

14.075

9

THE GENTLEMEN

ODEON

20

41

405

61.105

10

JOJO RABBIT

ODEON

21

88

351

35.300

11

OFFICIAL SECRETS

TANWEER

34

101

303

11.954

12

BLOODSHOT

FEELGOOD

1

26

261

261

13

JUST MERCY

TANWEER

16

167

167

10.527

14

ΕΥΤΥΧΙΑ

TANWEER

26

81

162

661.791

15

WINONA

WEIRD WAVE

19

37

110

5.573

16

DOLOR Y GLORIA

ODEON

33

49

97

62.237

17

THE GOOD LIAR

TANWEER

31

33

65

17.343

18

AND THEN WE DANCED

WEIRD WAVE

25

17

52

5.196

19

THE BALLAD OF RICHARD JEWELL

TANWEER

18

25

25

24.720

20

AFTER THE WEDDING

ODEON

15

13

25

2.427

21

THE ELFKINS

TANWEER

18

25

25

24.250

 

ΣΥΝΟΛΑ

   

 

19.797

972.709