Box Office: Το κοινό δεν…χάθηκε στη μετάφραση

 Οι Μεταφραστές επί το έργον

Όλο και αυξάνονται οι θεατές όσο περνούν οι εβδομάδες, μετά το άνοιγμα των θερινών. Πάνω από 28 χιλιάδες οι θεατές αυτό το τρίτο weekend λειτουργίας έναντι 20 και 12 χιλιάδων αντίστοιχα για τα προηγούμενα. Φυσικά και τα μεγέθη με αντίστοιχες παλαιότερες περιόδους δεν είναι συγκρίσιμα αφού πολλά θερινά δεν έχουν ακόμη ανοίξει (για παράδειγμα η Αθηναία και η Δεξαμενή του Κολωνακίου) ενώ τα multiplex και τυχόν άλλες κλειστές αίθουσες αναμένεται να ανοίξουν υπό προϋποθέσεις τον επόμενο μήνα.

Πολλές οι νέες ταινίες αυτή την εβδομάδα αλλά και οι επανεκδόσεις και οι ταινίες που επανέρχονται σε β΄ προβολή. Την κορυφή κατέκτησαν οι συναρπαστικοί Μεταφραστές, αποδεικνύοντας ότι το θρίλερ τύπου Αγκάθα Κρίστι είναι μια συνταγή αλάνθαστη για το ελληνικό κινηματογραφικό καλοκαίρι. Σχεδόν 10 χιλιάδες θεατές σε 37 οθόνες πανελλαδικά, ένας μικρός θρίαμβος δεδομένων τόσο των περιορισμένων συνθηκών όσο και του κοινού που ακόμη είναι μουδιασμένο όσον αφορά την μετά την πανδημία κινηματογραφική έξοδο. Η ταινία αρέσει και αναμένεται να συνεχίσει ικανοποιητικά.

το Wasp Network σε παράταξη

Ακόμη μια κοσμοπολίτικη περιπέτεια είχε γερό κράτημα κατακτώντας τη 2η θέση: το κατασκοπικό Wasp Network με την Πενέλοπε Κρουζ και το ονειρεμένο του latino cast ανέβηκε μια θέση στη δεύτερη εβδομάδα του και έφθασε τους 7 χιλιάδες θεατές με μόλις 21% κάμψη.

Έριξε όμως (για μια διαφορά μόλις 160 θεατών) στην 3η θέση την εγχώρια Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς που ωστόσο συνεχίζει να θριαμβεύει ξεπερνώντας τους 23 χιλιάδες θεατές, έχοντας επίσης το μειονέκτημα της μεγάλης διάρκειας που μοιραία οδηγεί σε μονές προβολές.

Deux Moi μοναχικές ψυχές στο Παρίσι

Συμπαθητικά κινήθηκε, ανοίγοντας στην 4η θέση, το Deux Moi. Με τον πιασάρικο Ελληνικό τίτλο Μόνοι στο Παρίσι, μάζεψε πάνω από 2 χιλιάδες θεατές από 6 μόλις οθόνες.

Το σουξέ όμως της εβδομάδας ήταν η επανέκδοση της θρυλικής Περιφρόνησης που μάζεψε 2 χιλιάδες θεατές από 3 κινηματογράφους της Αθήνας, κατακτώντας τον καλύτερο μέσο όρο ανά οθόνη της εβδομάδας. 57 χρόνια μετά, η εμπορικότερη ταινία του Ζαν Λυκ Γκοντάρ «κόβει» ακόμη εισιτήρια συνεχίζοντας να ελκύει το σινεφίλ κοινό. Μπριζίτ Μπαρντό είναι αυτή… Επιτυχία είχε όμως και η επανέκδοση των Παραγωγών, της κλασσικής κωμωδίας του Μελ Μπρουκς από το 1967, που άνοιξε στην 7η θέση, την οποία απόλαυσαν πάνω από χίλιοι επτακόσιοι θεατές σε 5 αίθουσες. Παλιό καλό και διαχρονικό.

Περιφρόνηση: Τα σκαλιά της Βίλας Μαλαπάρτε στο Κάπρι

Δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο και για τη νέα κωμωδία με τον Κριστιάν Κλαβιέ που έδωσε Ραντεβού με τους Μαλάουα αλλά όχι και με το πλατύ κοινό. 6η θέση και 2 χιλιάδες θεατές από 10 οθόνες κάνουν το σουξέ του Θεέ μου τι σου κάναμε να φαντάζει πολύ μακρινό.

Στην 8η θέση το Φύγαμε, το τελευταίο animation της Pixar που αδικείται κατάφωρα από τα πενιχρά του αποτελέσματα σε σύγκριση με παλιότερες επιτυχίες του στούντιο.

Να σημειώσουμε εδώ κάτι που ισχύει για όλα τα φιλμ που βγαίνουν σε β΄ προβολή: οι εβδομάδες προβολής στον πίνακα ξεκινούν από την εβδομάδα της πρεμιέρας οπότε «τεχνικά» περιλαμβάνουν και τις 12 εβδομάδες της καραντίνας.

Στην 9η θέση κατέρρευσε αναπάντεχα από την κορυφή ο Πινόκιο. 86% πτώση που δεν μπορεί να δικαιολογηθεί από την μείωση των αιθουσών σε 7 από 24. Προφανώς δεν έπιασε τον παλμό του κοινού και περιορίστηκε σε ένα σύνολο 7μιση χιλιάδων θεατών σε 11 ημέρες.

Το top συμπληρώνεται από το άνοιγμα σε περιορισμένο κύκλωμα δύο νέων ταινιών: του ευαίσθητου Babyteeth, (πρεμιέρα σε θερινά για μια αξιόλογη ταινία της πλατφόρμας Cinobo) και της Καλοσύνης των Ξένων, στη 10η και 11η θέση αντίστοιχα.

Παρακάτω, ταινίες σε β΄προβολή και νέες ταινίες που συνεχίζουν, συμπληρώνουν τον πίνακα, με κορυφαία την Ευτυχία στην 12η θέση που δεν έχει σταματήσει να προσελκύει το κοινό ακόμη και σήμερα που είναι διαθέσιμη διαδικτυακά. 

Για την επόμενη Πέμπτη προγραμματίζονται ακόμη περισσότερες νέες ταινίες και επανεκδόσεις αλλά και μια ακόμη ενδιαφέρουσα ειδική κυκλοφορία σε πρώτη προβολή στις θερινές αίθουσες από την Ελληνική πλατφόρμα Cinobo. Η πλοκή πυκνώνει…

Παρακάτω ο σχετικός αναλυτικός πίνακας με στοιχεία 4ημέρου:

 

ΤΙΤΛΟΣ

ΔΙΑΝΟΜΗ

ΕΒΔ

Μ.Ο.

W/ND 18-21/6/20

ΣΥΝΟΛΟ ΜΕΧΡΙ 21/6/20

1

LES TRADUCTEURS

FEELGOOD

1

265

9.812

9.812

2

WASP NETWORK

ODEON

2

244

2.685

7.190

3

Η ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΤΡΥΠΙΑΣ ΚΑΡΔΙΑΣ

ARGONAUTS

16

230

2.525

23.563

4

DEUX MOI

SPENTZOS

1

373

2.236

2.236

5

LE MEPRIS (Επανέκδοση)

NEO FILMS

1

690

2.070

2.070

6

RENDEZ-VOUS CHEZ LES MALAWAS

WEIRD WAVE

1

201

2.005

2.005

7

THE PRODUCERS (Επανέκδοση)

SUMMER CLASSICS

1

354

1.771

1.771

8

ONWARD

FEELGOOD

16

78

1.012

15.166

9

PINOCCHIO

ODEON

2

98

689

7.466

10

BABYTEETH

CINOBO

1

224

671

671

11

THE KINDNESS OF STRANGERS

ODEON

1

146

585

585

12

ΕΥΤΥΧΙΑ

TANWEER

27

188

565

662.453

13

FETE DE FAMILLE (HAPPY BIRTHDAY)

TANWEER

2

131

392

3.145

14

THE GENTLEMEN

ODEON

21

52

363

61.499

15

QUEEN OF HEARTS

WEIRD WAVE

29

105

210

6.211

16

CORPUS CHRISTI

TRIANON

24

201

201

8.023

17

WINONA

WEIRD WAVE

20

185

185

5.965

18

JOJO RABBIT

ODEON

22

31

124

35.515

19

THE JOKER

TANWEER

38

102

102

905.421

20

BLOODSHOT

FEELGOOD

2

12

95

507

21

INVISIBLE MAN

TULIP

16

61

61

19.828

22

OFFICIAL SECRETS

TANWEER

35

52

52

12.059

23

PLAYMOBIL: THE MOVIE

TANWEER

27

24

48

69.530

24

DOUBLES VIES (NON FICTION)

WEIRD WAVE

3

34

34

5.603

25

THE BALLAD OF RICHARD JEWELL

TANWEER

23

24

24

24.886

26

THE WAY BACK

TANWEER

16

18

18

5.308

27

THE ELFKINS

TANWEER

19

8

8

24.258

 

ΣΥΝΟΛΑ

 

 

 

28.543

1.922.746